Friday, December 15, 2006

Tredje Advent

Världens längsta blogg inlägg. Var nog det här innan jag redigerade det. Nu blev det lite kortare. Då jag inte kommer kunna Internetta mig på Söndag tar vi det redan nu istället. Och eftersom jag inte kom på någon kul Dutub-film att slänga iväg, passar jag på att använda valda bitar ur några chattloggar jag sparat under året som gått. Vänta er en blandning av LEGO, flippade böjelser, snack med folk som är Japan, Senap, med mera, med mera. Mycket nöje!

Det är en trappa säger:
Länk
Det är en trappa säger:
Spaden ser ut som en svamp, förövrigt[Knarksvamp alltså].
Genma^Japan säger:
Jadu, bra fraaga
Genma^Japan säger:
"feurbjudet feur hundar att graeva", kanske
Det är en trappa säger:
Eller "Hundbajspåsar ska grävas ner[Gärna av hunden själv]."
Genma^Japan säger:
Feur att citera en mycket vis man: “de daer japanerna aer inte riktigt kloka”

Genma^Japan säger:
Jag laeste om en fetishbutik feurra aaret, beseukte den tyvaerr aldrig
Genma^Japan säger:
udda fetischer som “maids brottar i gyttja ifeurda gummisteuvlar” eller vad fan det var de hade filmer med
Det är en trappa säger:
Hett.
Genma^Japan säger:
Japp. Saa bra som det kan bli.
Det är en trappa säger:
Absolut, absolut.
Genma^Japan säger:
Ja jo. Blir inte manligare aen lite sprit och lite porr

Det är en trappa säger:
Precis. Sprit+poker+porr= Ja, just det.[Godkänd klädsel: Y-Front och nätbrynja]
Genma^Japan säger:
Haha
Genma^Japan säger:
nätbrynja med lite senapsflaekar ska det vara
Det är en trappa säger:
Precis.
Det är en trappa säger:
Senapsfläckar och inngnod röklukt.

jeff says:
yo
jeff says:
Jag var och diskade.
Det är en trappa says:
Men... Men det är ju kvinnogöra?

Det är en trappa says:
Hur blev inlägget("PIMP my pojkrum"-inlägget, reds. anm.)?
jeff says:
kollar
jeff says:
Haha, skitbra!
jeff says:
Det där är att ta det till en ny nivå
Det är en trappa says:
Är det? Hett!
Det är en trappa says:
[Erkänn att du kommer sitta bänkad framför teven]
jeff says:
Absolut. Nu tycker jag att detär dags att du tar lite bilder av ditt pojkrum och slänger in i Phptpshop/Paint whatevar och klipper in lite snygga grejor så vi får se hur ditt ompimpade rum ser ut
jeff says:
Såklart jagkommer att titta.
Det är en trappa says:
Inlägget borde såklart av ackopangerats av en bild på ett opimpatpojkrum, jag hade det i skallen när jag kom på det hela.

Det är en trappa says:
Jag tror det kan bli stort. Tänkt dig Petter säga typ "Now we gona PIMP this pojkrum". Fast vad säger jag, programmet ska ju vara helt på svenska såklart.
jeff says:
Och så kn mn ha gästpimpare som typ Dvärgen från Lund, Timbuktu, som kommer med i ett avsnitt och pimpar lite
Det är en trappa says:
Absolut.

jeff säger:
Hehe, jag va fascinerad av Robotnicks stad och byggde upp en egen variant,med egg-torn och robotar och alltihopa i Leo (jag har ENORMT mycket lego)
jeff säger:
Jag hade ty tio likadana patrullfordon och amssor av grejor
jeff säger:
Staden upptog större delen av mitt rums golv
Det är en trappa säger:
Tja, så längt gick jag aldrig. [Däremot gjorde jag och en kompis en LEGO-modell av roboten i Power rangers. Den gattaiade,alltså.]
jeff säger:
Coolt!
Det är en trappa säger:
Helcoolt. Den blev ganska cool har jag för mig.
jeff säger:
Jag hade ett par av de där små gråa minislavarna som hon den onda drottningen skapade som jag brukade låta invadera Sonicstaden eller som byggde maskiner i Mekano för att utmana andra robotar
Det är en trappa säger:
Haha, guld.
Det är en trappa säger:
Åter till Power Ranger-roboten. Dock gav vi upp den efter att den ramlat i golvet några gånger.
Det är en trappa säger:
Eller några, det kanske bara var en gång.
Det är en trappa säger:
Den pajjad efter ett tag, tyvärr.
Det är en trappa säger:
Och kidzen hade ju inte mobilkamera på den tiden.
jeff säger:
Haha, jag vet vad du menar
jeff säger:
Dssuom var amn ganska kreativ så om man skulle fota alla finagrejor man gjorde så sulle det blivit dyrt med all film

Det är en trappa säger:
Den legendariske Erik äckelbäck.
jeff säger:
Allas vr favoritäckelbäck
Det är en trappa säger:
Absolut.
Det är en trappa säger:
Eriksmest minnesvärdareplik: "Ro, ro, ro!"
jeff säger:
Hahaha!
jeff säger:
Det minns jag
Det är en trappa säger:
Shit, vi har nog mer gemensamt än vi borde, eller jag trodde, eller...
jeff säger:
He, Det är ju smått fantastiskt
Det är en trappa säger:
Och vi har ändå bara omgåtts i ett par månader. Det här kan sluta hur som helst.
jeff säger:
Ojoj, du har rätt

No comments: