Sunday, December 10, 2006

Gott och blandat



























Svenskan skriver om Mangafilm och sånt(Sant och såntHAHAHAHAHAHAHA! ...ha.).

Kaze o Tsukuru Hito says:
men öh.... vi lever på typ 20-talet

Det är en trappa says:
Om 90-talet är min grej, får 20-talet bli din.

Nu blir det åka av.

Vad finns det att säga egentligen? SHIT, SHIT, SHIT, HELVETE! Kanske? Fast det syftar ju på någonting negativt? Fast frågan är om det gör det längre, jag slänger ur mig det så ofta. Jag har haft lite svårt att bestämma mig förvad jag tycker om Chrille F, men jag antar att jag gillar honom, för att trtots allt som hänt aldrig ge sig. Han är lite som killen på skoldansen som vill, men inte vågar bjuda upp. Men som till slut får till det. Fan vad Hollywood det där lät. Inte bra. Låt aldrig Holywood ta dig, Christer, utan fortsätt... Ja.

No comments: