Sunday, December 31, 2006

Avrundning

Sådärja. Då var 2006 nästan över. Det blev ett ganska bra år, trots allt. Det trodde iallafall inte jag för ett år sedan. Och det är väl bra. Att det blev bättre än planerat. Det har hänt mycket, och lite har jag berättat om här. Annat. har jag behållit för mig själv, eller med er som var med. Vissa saker borde jag ha skrivit om, men ibland blir det inte som man tänkt sig, och det hoppas jag att ni står ut med. Klart ni gör, föresten. Som om ni skulle ha något val.

Jag vet att det inte är speciellt manligt med nyårslöften, men jag har ett på gång. Dock tänker jag inte avslöja det här, någon måtta får det vara. Istället tänkte jag slänga upp en lista på saker som jag ska göra i början av nästa år.

1. Sluta med en massa dumma saker.
2. Ringa Jeff(eller så får DU ringa MIG! Försök inte med några bortförklaringar, jag VET att du läser!).
3. Ringa/på annat sätt kontakta Storm.
4. Städda.
5. Om jag inte lyckas städa: Försöka köpa mindre saker.
6. Fundera över vad begreppet "Skaffa dig ett liv" verkligen innebär.
7. Om jag kommer fram till dess sanna innebörd, fundera över om det är det jag ska syssla med nästa år.
8. Göra en massa andra saker.

Ja, då var det väl inte så mycket mer kvar i år. Bara lite småplock. Året har varit både kul och spännende, och jag hoppas att ni har varit lika kul som jag. Vad nästa år har att erbjuda vet vi inte mycket om, men vi här på redaktionen hoppas på ett gott, men kanske främst långt och lyckligt nytt år.

Vi ses i framtiden!

No comments: