Wednesday, December 20, 2006

Igår var en udda Tisdag. Igår var en bra dag

Jag snacakde lite med Jeff idag. Trevlig snubbe. Vi snackade om lite ditt och datt. Att Mangakai borde trycka upp idolaffischer på styrelsen. Jag tyckte vi borde lansera "Mangakai-Idol". Jag vet dock inte riktigt hur formatet ska utformas. En gnällig jury, kanske? Och osäkra men segerhungriga sextonåringar, kanske? Och en stor, luftig studio? Det börjar brännas. Programet ska naturligvis sändas på "Mangafilmskanalen", Ditt forum för Japansk skräpkultur. Men vem ska vara programledare? Rinko, kanske. Hon är lite och söt. Men bra program har alltid minst två programledare... Ja, om Rinko är den ena är det iofs helt uppenbart vem den andre bör vara.

Nu ska jag nog bege mig hemmåt snart, tror jag bestämt.

1 comment:

Bad Boy HJ said...

Pax för att vara Clabbe!