Monday, December 11, 2006

Måndag, med allt vad det innebär

Datorn krånglar. Internet ser konstigt ut. Det blir nog ingen blogg idag. Dessutom har jag inget att skriva om. Jag sitter i Täby just nu, om någon undrar. Vem skulle göra det, föresten? En gubbe sitter bakom mig och rablar siffror i sin Yuppienalle. Roligt.

"Jag har försökt hela dagen att orda min provisoriska antenn för att kunna norpa lite mer internets av grannarna, men antennen verkar helt ha lagt av. Jag får bygga en bättre." - Jeff
Oerhört kul.

Jag vet inte vem som sköter valet av skvalmusik i Täby centrum, men denne borde avskedas omgående. Så här kan vi inte ha det. Alls. Snart kontaktar jag regeringen. Så här får det inte vara år 2006.

Nu är klockan snart halv. Jag borde gått till Hermelinen för länge sedan. Kanske borde jag sluta med det? Försöka skaffa ett liv? Vad fan sitter jag och skriver egentligen? Ja, gud hjälpe mig.

Ärligt talat. Musiken gör mig galen. Vi ses senare.

(Jo, föresten! Jeff, kan du skicka ditt nummer till mig, är du snäll. Du vet hur jag nås.)

No comments: