Saturday, December 09, 2006

The Internet will tear us apart

Följande inlägg skulle Internetifierats för länge sedan(Måndagen den fyr.. fjärde). Nu blev det inte så. Därav kan vissa saker låta lite konstigt idag. Men bättre någon gång, än allt för sent, eller vad de säger.

Jag har börjat ogilla Internet. Ordentligt. Jag borde ringt minst tusen människor igår. Men det gjorde jag inte. Och det är internets fel. Internet hämmar mig. Någon som inte brukar vara inloggad på MSN har säkert annat för sig. Inte för att jag skulle ringt ändå. Jag är usel på att ringa folk(Även om jag SKA ringa min farmor snart. Jag har förövrigt redan ringt henne en gång den senaste veckan. Trots alla motgångar ska jag försöka att sätta i system att ringa henne, något jag borde gjort för länge sedan. Må Internet aldrig slita oss ifrån varandra).

Förövrig kommer det komma en fortsättning på "År av ungdom", vänta ni bara.

No comments: