Monday, December 25, 2006

En Juldagskväll

Hej igen. Den här dagen blev inte så smärtfri som jag önskade mig igår. Jag sitter och lyssnar på "Bad Dream" med Yvonne. Den sammanfattar läget ganska bra, även om jag måste erkänna att den kanske inte sammanfattar dagen som helhet, men iallafall morgonen(och kvällen) ganska bra. Dessutom innehåller "Bad Dream" en av, för att inte säga Den Bästa Textraden i rockhistorien. GULD-Stjärna i kanten till den som (utan att fusk med google/låttextsidor/liknande) på rak arm kan posta den raden i mina kommentarer. God jaktlycka tillönskas!

Jag är fortfarande helt facinerad av mina nya, fina, röda, V-ringade tröja. En lång och lycklig vänskap har just börjat. Kom ihåg var ni läste det först.

Jag har försökt få kontakt med Jeff, men den skurken svarar inte. Men glöm inte att två kan spela det spelet!

I brist på Jeff har jag och Genma bollat några dåliga vitsar mellan varann. Ack så roligt. Och j, jag ska verkligen, VERKLIGEN, försöka komma på lite bättre rubriker i fortsättningen. Vi ska dock vara tacksamma för att det ju inte KAN fortsätta så här speciellt länge till.

Imorgon bär det av hem, föresten. Och dagen efter det... Då vet ni nog säkert vad som händer.

No comments: