Friday, May 05, 2006

Vi skålade och söpo

Sådärja. Då brakar hockey-VM i gång idag. Synd bara att det bara är en massa korplag som spelar ikväll. Ännu mer synd att jag missar Sverige-Ukraina i morgon. För den spelas på kvällen. Och då är jag hos kusinerna. Och de har inte TV3(Elvahundratusen kanaler kan de ha, men inte den som visar livsavgörande hockey- och kvalmatcher. Skärpning!). Aja. Jag får i alla fall se kusin Jimmy konfirmera sig. Jag är glad att jag inte spelade på oddset, om huruvida han verkligen skulle gå hela vägen. Jag hade tippa fel, tippklant som jag är. Förövrigt mötte jag Anders Hägers okände tvilling idag. Vi kan kalla honom Andreas.

3 comments:

Jeff said...

Var det den onde eller den gode tvilligen?

Bad Boy HJ said...

Yeah! Jag vill träffa både den onde och den gode!

Markus said...

Jag vet inte riktigt. Den neutrale, kanske. Men jävlar, jävlar. Någon(TVÅ!!! Till och med!) skriver kommentarer i min usla blogg. Kan jag dö nu?