Wednesday, May 31, 2006

Fruktbaserad familjeunderhållning

Jag längtar redan. Vissa av frågorna som ligger upplagda på sidan är , för övrigt, sjukt guldiga.
Och självklart är typ det första jag regerade på att Ankan har brun(SMAL! Eller nästan smal, i alla fall. Eller så är det bara jag som bara tänker på smala slipsar) slirre.

Och så, bara för sakens skull(då nittiotalet ju kommit upp på tapeten igen här på bloggen. Och för att det kanske är det värdigaste sättet att knyta ihop den säck som utgör min skolgång). Den, i mitt tycke, mest nittiotalistiska vitsen någonsin. Om den fortfarande håller är en annan sak, men nu var det ju inte det som var poängen.
”Vad är det för likhet med Jonas Gardell och ett JAS-plan? Båda tar mark”.

Sådärja. Nu kan jag sluta skolan i fred med mig själv...

No comments: