Friday, May 19, 2006

Det ljus jag ska ha på min grav

Idag kom jag på en sak. Det må vara en tanke av omanlig sort, men nu finns ingen återvändo. Nu måste städas. Se positivt på saken. Tänk på allt skoj från förr som kommer att återfinnas. Tänk på ordningen. Fast den dumme städar, geniet äger oredan. Dessutom, varför ens försöka? En av de ledande anledningarna till varför det ser ut som det gör, är ju att jag saknar minst en bokhylla att ställa grejerna i. Förvisso. Äh, jag försöker ändå! Mycket skit är ju trots allt skit, i form av papper och gamla dagstidningar. Eller inte dagstidningar, utan snarare dess sportdelar. Och för nytillkomna tittare: Det har varit betydligt stökigare hemma än var det är nu. Dessutom är allt Hyresgästföreningens fel! Så det så. (Det här är förövrigt inlägg 69. Så, då har vi fått vår dos "snuskskoj som är skoj på riktigt"-skoj för idag)

Dagens upptäckt i övrigt? Kai Martin & Stick ligger/låg på Silence!

No comments: