Wednesday, May 17, 2006

Grattis, lillebror!

SVT;s arkiv är, inte helt överraskande, GULD. Men det borde finnas gränser, tycker man. Men det gör det tydligen inte. Jobbar gud på SVT? Fullt möjligt.
Just nu har jag upptäckt hur sjukt mycket Killinggänget-grejer det finns. Visst, Killing är Killing, men det känns ändå lite oväntat att så här mycket guld finns löst på väven. Nåväl, nu åker vi. Och ni, vi har ju kamin.

Underbart, SVT, underbart! Jag tackar så hjärtligt att ni har lagt ut den här på nätet! Och del Ett!
Del Två
Del Tre!
Del Fyra!
Del Upplösning!
Skägg ÄR manligt, så är det bara.
Hör herrens sång!
Jag antar att jag bara måste länka till den här när vi är inne på ämnet.
Se ovanstående kommentar.
Och så bara för saken skull, den kanske mest klassiska av alla killinggrejer. Någonsin.
Eller är det den här? Jag vet inte riktigt. Jag får väl anlita SCB, eller så.

Och så över till något helt annat. Schlagerfestivalen är väl skoj, go vänner? Ja, det är den naturligtvis, vad man än har för musiksmak. För det handlar inte om musik, det handlar om en kul grej.
Vad tycker vi om det här då? Tja, Engelsmännen är inne på rätt spår iallafall.

No comments: