Monday, May 08, 2006

Dansklärarens återkomst

Äntligen känns det som att mitt bloggande har kommit igång, om det nu är att betrakta som något positivt. Med andra ord tänker jag att fortsätta textbomb lite till, även om jag är övertygad att ingen orkar läsa det jag skrivigt idag. Skulle jag orka det? Bara det faktum att jag hittat både ett och tre stavfel, främst i ” YEAH, JAG HAR FÅTT FANBOYS-JÄH!”, torde tala för sig själv. Jaja. För en stund struntar vi i det och gör ytterligare en texttömning. Eller en bildtömning? Jag vet inte. Det var så krångligt att laborera med bilderna. De var inte helt sammarbetsvilliga, sicka ena som farmor hade sagt. Fast utan träning blir man aldrig äg. Okej. Lite bilder. Mer Jonsson.

Den här rutan förändrade mitt liv.



















Den här är hur kul som helst(Även denna är ganska gammal, och både vi och ni har redan läst den förr, men den är så bra så vi skiter glatt i det). Och, framförallt, helt sann. Åtminstone om man ska tro mannen själv. Och det ska man väl?
Första sidan.
Andra sidan.
Och så den spännande upplösningen!

Och barn, glöm aldrig detta.

No comments: