Tuesday, January 30, 2007

Mellan dröm och verklighet

De senaste dagarna har onekligen varit lite speciella. Inte så att jag inte har någon koll på vad som faktiskt har hänt, och vad som bara är mina fantasier/drömmar/dagdrömmar. Nej, mer att... allt bara känns rörigt. Jag har funderat mycket, på varför det blev som det blev, och det verkligen blev såhär(Att alla kort redan är lagda, att det inte blir så mycket mer/annorlunda än såhär). Tänkt mycket. Läst mycket Mats Jonsson. Mannen har mig fast. Hela hans estetik och levadsöde är så... passande i den här röran som är mitt liv just nu. Men det är inte bara på den store MJ jag har tänkt på, på senare tid. En massa annat, som jag inte vet om jag vill lägga ut på bloggen än. En del av det jag tänkt på har jag redan skrivit om igår. Så så ligger landet just nu.

Nu ska jag dra till Seriegrossisten och handla lite. Eventuellt en sväng förbi Åhléns också. Fast där lär jag inte handla något. Jaja, vi får se. Eventuellt ska jag gå förbi en skiväffär också.

No comments: