Friday, January 05, 2007

Kommentera mera (eller Kommentar-O-Rama!)

Sådärja. Tack vare en läsare har jag nu fixat så att det inte bara är bloggermedlemmar som kan kommentera inläggen. Att det inte gick förut var jag helt omedveten om. Jaja, nu är det fixat. Så sätt i gång och TYCK!

Jag vaknade kvart i tre idag. Jag har haft onte i benet i stort sett hela dagen. Snart är det nog. Snart får doktorn besök, varesig han vill eller inte. Så här kan det inte fortsätta. Inte nog med att jag inte kan gå ordentligt, nu kan jag knappt skriva heller. Smärtan sänker mig. Jäkla ben. Mer okoncentrerad än vanligt. Som om jag inte har nog med problem.

Jag måste läsa om "Pojken i skogen" snart. För vilken gång i ordningen. Ty i den ligger sanningen. Någon gång ska jag skriva mer om den. Var så säkra. Gårdagen var ganska Mats Jonsson. Eller, nej det var den inte. Men Björkhagen är Mats Jonsson för mig.

No comments: