Saturday, February 17, 2007

Vad skulle det där vara bra för? VAD?!

Jäkla facistgoogle. Jag har dragit ut på det. Men till slut. Gick det inte längre. Jag var tvungen att byta från vanligt konto till googlekonto. Jag var nästan beredd på att lägga ner ett tag, men jag ändrade mig. Jag kommer att fortsättatt dumblogga, på precis samma adress som tidigare.

För att fira det, eller vad man nu ska säga, slänger vi iväg med en dutub-film som är garanterat Ingetliv.

Saxat från kommentarerna:
"gött att dom sänkte orginalljudet också, känns lite Polsk dubb..."

1 comment:

Anonymous said...

Ja jag håller med dig. Varför....
Och ännu värre är det med de folk som jag håller på och tjaffasf med hela tiden. Vill få mina gamla foruminloggningar borttagna, men de bara "vadådå, spelar väl ingen roll".
Joe! Det gör det för i h*v*t*, jag orkar inte hålla reda på sjuttioelva olika konton och jag ogillar att ha gamla uppgifter om mig liggandes på en osäker server som man inte vet vad de gör med dem....