Saturday, February 10, 2007

Det allra, allra BÄSTA

Jag har varit, och är, fortfarande tveksam. Borde jag verkligen lägga upp den här filmen? Efter den är det ju... Slut. Den har allt. Allt börjar, slutar och börjar om via den. Å andra sidan: OM jag lägger upp den, kan jag inte längre rädda dagen med att slänga upp en simpel dutublänk, jag måste kunna göra något själv. Så det är kanske bara dagens rätt? Svårt. Det gäller att inte vara doom iii hoovett, utan kunna se skillnad på rätt och mindre rätt. Äh, jag tar chansen. Jag kastar mig handlöst ut i mörka natten och hoppas på att landa mjukt. Det är trots allt det som det innebär att vara Man.

Jag tror visst bloggen överlevde. Jag kan fortfarande skriva. Då kan jag ju till exempell nämna att när jag såg det klppet igen, som vuxen, slogs jag av insikten om hur hög Johan Wanloo-faktor det där klippet har. Dels hur mannen är tecknad, men även skämtet i sig.

No comments: