Thursday, February 01, 2007

Nuäre MIN tur att vara wannabefjortinigen-aktig, foppbarn!

Efter den lektionen i manligt stilkänsla, ¨går vi över till något helt annat, nämligen ett såkallat...

...Skunktest!

Vad är klockan när du börjar med det här: 18:46.
Hur vaknade du idag: Först av min Mamma. Sedan av min Mammas helt galna väckarklocka. Jag drömmde något om att någons telefon ringde, eller något liknande. Efter ett tag fattade jag var det egentligen var.
Vad har du gjort idag: Snackat med min handledare, min lärare, min mamma och med Jeff.
Vad har du snackat om idag: Skolan, röka, bloggar, rikskuponger och Torbjörn Fälldin.
Vad ska du göra när du kommer hem: Duscha, slökolla lite på Video, öppna lite gamla brev.
Vad hände igår: Inget speciellt, egentligen. Jo, en sak. När jag skulle gå och lägga mig, klockan kvart i ett, drabbades jag av alla näsblods moder, fader, moster, kusin samt halvbror. Det rann likt krantänket. När det löst sig gick jag inte på toan och hostade upp en riktigt slembibba, av blod. Det var det vidrigaste jag sett på åratal. Usch och fy.
Vilken är din favoritlåt just nu: "Partytrix" med Las Palmas.
Vilken film såg du senast: Jag är inte säker om jag sett någon efter "Rocky Balboa". Jag tror inte det.
När var senaste gången du kännde för att skrika "GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD!!!!!!" rakt ut: Igår, när jag satt på sjuelva och de spelade "Knock on wood" på radion. Så jäkla guld, liksom.
Om du skulle ge ut boken/filmen om ditt liv nu, vad skulle den heta: "Inte värdig å lyssna på Einstürz".
Vilket är ditt/dina favoritcitat just nu: "Inte värdig å lyssna på Einstürz", "Hallå, nu tycker jag...", "Din Mamma", "WÖÖH!", "Hej vad det går".
Vad tror du att du får ut av det här: Säkert inget, men det är kul. Så något får jag säkert ut av det.
Just nu: Luktar jag inte. Men det här rummet stinker rök.
Om jag skulle ringa någon ikväll, skulle det troligtvis vara: Min Pappa. Eller Storm. Eller Jeff. Äh, han städar, föresten. Honom tar vi senare.
Saker jag har haft nostalgiattacker kring idag: Göteborg -99 och -06. Och hösten 2001. Det hände mycket då(Nej, jag tänker inte på vad som hände i Amerikatt).
Klädesplagg jag undrar var det är: Den vita sjortan jag fick i julas. Den har inte varit borta länge, någon vecka, kankse. Men det är tillräckligt. Nu ska den fram!
Vilket teve-spel spelade du senast: Super Smash Bors Meele. Och det står jag för sådeså. Ty Falco har bäst sparkar i spelet.
Tycker du att du är klar nu: Jo, jag tror faktiskt det.
Vad är klockan är du skriver det här: 19:44. Jag slöade till lite.

No comments: