Friday, February 23, 2007

Det stora kalaset

Den tjugotredje Februari 2006 skrevs de första trevande inläggen på den här bloggen. Sisådär ett år har passerat. Jag vet att det är alla klyschors moder, fader och moster, men Mycket har verkligen hänt sedan dess.

Jag har slutat skämmas över att jag läser bloggar skrivna av folk jag inte känner(Det kan låta motsägelsefullt att det faktiskt tog emot i början. Av flera skäl. Bland annat för att den första blogg jag satte i system att läsa var Robert Lauls, och honom känner jag då verkligen inte, Men han är lite guld, så det löser sig), jag har förhoppnings blitt lite bättre på att skriva, jag har läst och inspirerats av "Pojken i skogen" igen och igen, jag har... Äh, jag har ju redan skrivt den här typen av inlägg förr. Men ni fattar.

För att fira ettårsdagen har jag en mycket speciell liten sak för er, men innan jag känner att vi är redo för det tunga artilleriet gödslar vi med lite guld. Egentligen ska man kankse inte göra sig lustig över sånt här, då jag vet hur mycket det svider, och hur dåligt både han och det Engelska folket mådde av det här(Och alla andra fotbollsnationer som trillat dit i en straffläggning), men kom igen. Det är ju kul.

No comments: