Saturday, November 18, 2006

...Ty så lyder nörderiernas mysterium

Jag skulle verkligen vilja skriva något. Men det går inte. Kramp, typ. Jag skyller på att jag inte riktigt är säker på den här bloggen längre. Vart är den på väg, vad har den för mål, vilja och passion? Det ska sägas att den här bloggen först var tänkt som ett forum för mig att skriva av mig om min barndom, som plågade mig svårt när jag skapade denna blogg. Jag hade även som plan att gödsla ordentligt med populärkulturella refernser i inläggsnamnen, vilket var anledning till att det första inlägget fick den snitsiga titeln "Den värsta skandalen". Nej, jag tänker inte länka den, gräv fram den själva om det ska vara på det viset. Just i det inlägge blev det inte så mycket barndom, utan mer en schizofren teater. Nu har bloggen mer blitt "Populärkultur och annan shitz". Ingen, möjligtvis jag, har förvisso klagat, men det var ju inte däför den en gång blev till. Jaja, jag sitter och lyssnar på "Flat Beat" så jag ska kanske inte klaga. Rättelse: Jag sitter och lyssnar på "Flat Beat". OCH har min favvotröja på mig. Så jag ska nog inte klaga. Fast det är klart jag ska. Klaga bör man, annars dör man, kidz.

(När vi föresten är inne på ämnet "Markus favorit-T-shirt", skadar det ju inte att länka till den lilla hemsidan.
Alla måste checka in den underbara animationen på sidan. Vägen att gå, Perr.. ursäkta Terry!)

Det var ett tag sedan jag Internettade mig samtidigt som jag lyssnar på "Flat Beat". Gör bara det om ni vill bli sinnesjuka i förtid. Snart kommer jag krympa, få gul päls och bli Da Chääff på ett fett kontor. Känner jag lukten av varmkorv? Mm, röksugen!

No comments: