Saturday, November 18, 2006

Jag trodde jag var klar. Men det hände saker. Jeff, den är till dig

Jag och Storm snackade Ducktales. Nuff said. ÅÅÅÅH, CHATTLOG! Nej, det är inte speciellt stavningskollat. Ni har blitt varnade. Och era mammor.

Vindarnas Krigare säger:
det finns två ducktalesdubbar
Det är en trappa säger:

Är det inga skådisar som är de samma?
Vindarnas Krigare säger:
jo, von Anka och Albert och Anki är samma
Det är en trappa säger:
Har du något av den gamla dubben inspelat?
Vindarnas Krigare säger:
sigge spelas av Per "TV4-mannen" Sandborgh (som jag läste flyttat ihop med Annica Smedius (!)) i gamla och av öh..... X i nya
Det är en trappa säger:
"(som jag läste flyttat ihop med Annica Smedius (!))" Dagens bästa. Amy tillsammans med en slarver. Ja, motpoler brukar kompletera varann, om inte annat.
Vindarnas Krigare säger:
slarver?
Det är en trappa säger:
Ja, sigge är rätt slarvigt lagd. Klantig är han också.
Det är en trappa säger:
Kraschar plan och grejer.
Vindarnas Krigare säger:
hehu
Vindarnas Krigare säger:
jo just ja Irene Lindh (sailor jupiter) är med i båda
Vindarnas Krigare säger:
och Kalle Anka
Vindarnas Krigare säger:
och Oppfinnar-Jocke
Vindarnas Krigare säger:
knattarna spelas i gamla av Staffan Hallerstam (Artemis) och nya av Monica Forsberg
Det är en trappa säger:
Det skulle vara intresant att vet hur pass stor procent av alla barn som sett ducktales/sigge som blivit kroniskt flygrädda.
Vindarnas Krigare säger:
heheheheheheh.....
Vindarnas Krigare säger:
jag tror mest ajg garvade
Vindarnas Krigare säger:
Magica de Hex spelas av Siw Malmkvist (!)
Det är en trappa säger:
Jo, jag vet. Helt... sjukt, höll jag på att skriva.
Vindarnas Krigare säger:
hon är en pärla som Iggy sa om Beatrice Järås

No comments: