Thursday, November 16, 2006

Otaku no Wiki

Jag har börjat skriva lite smått på Nördwikin igen. Visst är det kul, men naturligtvis får jag ingenting ordentligt gjort. Dels för att vissa artiklar(som jag skrivit grunden till) känns ouppdaterade(Jag syftar främst på FCZ-artikeln), men det känns inte som att jag kan ta mig den tiden att skriva om dem såpass bra att jag kan stå för det. Och mest för att andra skriver där. Inte för att det är något fel i det. Naturligtvis är det inte det. Skriv, ungdommar, skriv! Låt lille Jeffs kärlksbarn få blomma ut så mycket som möjligt är. Men störd som jag är ger det ändå mig känslan av att mitt skriveri kanske inte behövs, att någon annan gör det bättre. Och vips blir inget skrivet.

Annars då? Ja, mitt högerben har fortfarande ett mycket intresantare liv än jag. Det blev en snabb vända hos husläkaren Jan, och sedan en rask vända till Farsta för röntgen. Ja, Jesus. Jag gillar det där båsen man får sitta och vänta i innan röntgen. Det känns sådär härligt flippat. Fast det var bättre förr. Förra gången fanns det iallafall ett nummer av Sportmagasinet(som jag redan läst) att läsa. Nu fanns det bara tanttidningar, typ Allers. Och kanske lite Röntgeninfo/propaganda? Jag tyckte det såg ut så iallafall.

Föresten. För att på ett värdigt sätt kunna sluta cirkeln kring det här inlägget antar jag att det bara finns en sak att göra. Le Video. Välkommen tillbaka till högstadiet. Ett högstadium som både blev och inte blev.

No comments: