Thursday, November 30, 2006

Minns i November II

Det händer verkligen inte mycket nu. Klockan hinner oftast bli fyra innan jag masar mig ut nuförtiden. Jäkla plugg som tar knäcken på mig(NÅGOT måste jag ju skylla på). Med mycket tur blir det städa av i helgen. Med lite otur kommer mitt rum fortsätta att förfalla. Suck, jag är en sådan Nörd.

År 2000? Fan, då lever man iallfall i framtiden...

Vad finns att säga om Youtube? Inget. Det blir bara pinsamt att prata om fenomenet Youtube, men en sak kan vi fördjupa oss i utan att det blir larvigt: När insåg jag att Youtube fått den Svenska användarbas den behöver? Jo, (1 när jag upptäckte att det finns en användare som heter "svenskt90tal", och (2 när jag hittade den här video. Helt sjukt inget liv(och det är ändå inte det bästa klippet. Fast det klippet är inte "Inget liv". Det klippet är så mycket liv det kan bli).


Man kanske inte kan tro det(nej, det kan man inte. Iallafall om man bor i storstan), man imorgon är det den första December, och på Söndag är det Första Advent. Så det kan gå! Detta måste naturligtvis firas/uppmärksammas. Dock är jag inte hundra på om det blir något bloggande imorgon/helgen, så vi tar firandet nu istället, så att det blir av(Med lite tur kommer varje advent att uppmärksammas på något sätt, via Youtube-klipp eller så). Då det, som sagt, är den Första Advent på Söndags firar vi här på redaktionen med att slänga iväg en redig smällkaramell.

No comments: