Tuesday, November 14, 2006

Det Allra Viktigaste/Guldigaste

Ibland slås man av tanken att man kankse inte är ensam, trots allt. Ibland inser man att det faktiskt finns fler som jag. Följande händelse, som är helt sann!!!, vidimerar, om något, det.

Det är en trappa says:
Föresten, apropå guld. Häromdagen satt jag och tänkte på det där med Animékonvent, och kom på att man borde göra en AMV-tävling, och istället för att man ger ett ämnet att bygga videon kring, skulle man ge dem en låt...
Det är en trappa says:
...och eftersom jag är som jag är, roades jag av tanken att tvinga folket använda en mycket speciell låt. Idag upptäckte jag att en sådan video redan finns.
Det är en trappa says:
http://www.youtube.com/watch?v=0kY3rhgzjXY


Både skrämmande och lockande på samma gång. Och sjukt.

No comments: