Saturday, July 29, 2006

På driven(innehåller Chattlogg)

Jag känner för att se en film ikväll. Den här kanske?

Kan det inte bli vinter snart? Nog för att det såväl regnade som åskade när jag vaknade, det räcker en bit men långt ifrån hela vägen. Blir det inte December och tjugo minus snart rymmer jag till Norrland i ren panik. Visst, det har varit helt okej väder nu senast, men annars... Man klarar sig inte hur länge som helst.

Och nu: CHATTLOGG!

Alaeus says:
för övrigt gjorde jag ett manligt spontanköp idag
Alaeus says:
hittade donkey konga billigt, inkl trummor och allt
Alaeus says:
så jag köpte det, för det är så jäkla kul
Alaeus says:
trots att jag inte har en spelkub!
Det är en trappa says:
DET är manligt.
Alaeus says:
nu ska jag alltså jaga en kub
Det är en trappa says:
Fast det vore ju förstås ännu manligare om du faktiskt gick och köpte en.
Det är en trappa says:
Bra.
Det är en trappa says:
Mer kub[o]ar åt folket, må Mario vara med dig, och Sony brinna utav bara helvete.
Alaeus says:
haha
Alaeus says:
men en ps2 är faktiskt den enda spelkonsol jag har just nu
Det är en trappa says:
Illa, illa.
Alaeus says:
hade en snarkosul för länge sedan, men sålde av den i ett svagt ögonblick när jag behövde pengar
Det är en trappa says:
Aj. Svaga ögonblick när man behöver penagar brukar kosta mer än vad de ger.

No comments: