Monday, July 10, 2006

Chattloggspecial!

Jag säger:
Just det, jag hoppas du sitter där och skämms.
jeff säger:
Asch, jag tycker fortfarande det är kul attgöra en Tom Cruise ochdansa till musik i bara kallsingarna. Jag skäms aldrig.
Jag säger:
Godkänd klädsel: Y-front och nätbrynja.
Jag säger:
Vilket förövrigt är dagens citat.
Jag säger:
Jepp, jag är egoist idag.
jeff säger:
Was? Var kommer det citatet ifrån?
jeff säger:
Det var banne mig guld iallafall.
Jag säger:
Tja, av någon anledning kom jag tänka på kortspel. Ett gäng sköna snubbar som sitter i en källare och röker och dricker öl/sprit och spelar poker. Då döck citatet upp i skallen på mig.
jeff säger:
Åhh. Du är guld, med andra ord.
Jag säger:
De säger det.
jeff säger:
Ta åt dig.
Jag säger:
Mer än gärna.
Jag säger:
Du! Blev det här bra?
Jag säger:
http://www.zmanga.se/forum/viewtopic.php?p=101341#101341
jeff säger:
Hehe, fast, behöver CP förklaras?
Jag säger:
Jag ville inte. Men tro mig, det är täbygänget vi snackar om.
jeff säger:
Menar du att de inte vet vad CP är för något?!"!!! Jag trodde mer om dem...
Jag säger:
Genma vet säkert. Alexander.. jo, kanske. Eller ja. De andra? Nja?
Jag säger:
Äh, vad väntar du dig? De hänger inte ens på 4chan.
jeff säger:
?!!!
Jag säger:
Än mindre fyrchan.
Jag säger:
Ibland undrar man verkligen.
jeff säger:
Herrejäsickens... Jahaja. De har väl fullt upp med att spela tevespel och tanka Naruto

No comments: