Monday, July 10, 2006

Farligt att chatta

Iallafall om man har blogg. Det känns som att jag skulle kunna lägga ut allt idag. Så tack, Jeff och Sokkan. Ni har varit fantastiska idag. Lyssna bara på den här:

Sokkan säger:
men hallå där, jag läser ju faktiskt fyrchan ibland
Sokkan säger:
även om det bara är en blek ripoff av futaba!
Jag säger:
Jag glömde dig helt enkelt. Du är så ny i täbygänget. Eller så känns du inte täby, utan bara sokkan? Jag vet inte.
Jag säger:
Förövrigt ska det vara fyrchan.se.
Sokkan säger:
omg den kände jag inte till!
Jag säger:
Du får ju hänga med.
Sokkan säger:
jag är ju inte med i innegänget
Sokkan säger:
jag menar, har ju knappt börjat blogga och jag bloggar inte ens om särskilt manliga saker!

Så jag skulle vara med i "innegänget"? Nej, jag vet inte.

No comments: