Sunday, June 25, 2006

Jobb, jobb, jobb...

Jäkla Jeff. Han har fått mig att lova mig själv att börja skriva på nördwikin igen. Speciellt "Barntrean". Skit. Jag ska ju fixa det. Tycker man. Suck. Jaja, jag får väl skaffa nät hemma, så kanske det kan bli något. Fast det är nog ingen fara. Jag kommer nog tvinga mig själv att skriva något till slut. Barntrean har ju trots allt en ganska viktig roll i min uppväxt, iallafall innan den flippade ur(Det vill säga innan sändningstiden hoppade bak en timme eller två, och blev omöjlig att se på. Och nu talar jag förstås om när den fortfarande gick på "Kvällstid").

PS. Nästa inlägg är nummer etthundra(Om man inte räknar med några få, två tre stycken inlägg jag censurerat bort. Typ ett inlägg idag, bestående av två bilder. Som var för stora för blogger). Jag ska göra mitt bästa att göra något vettigt av det. DS.

No comments: