Tuesday, June 06, 2006

Dagbok rörande Måndagen den femte Juni 2006

Gårdagen blev mer än jag hade väntat mig. Sideway express(I-Fiket jag använder mig av, om som finns lite varstans i Stockholm), hade blivigt rövknullade eller liknande, ty ingenstans funkade deras datorer. Att de inte skulle funka vid Hötorget var knappast någon högoddsare, men snälla någon... Sideway måste fungera. Det är ju så att man får krupp för mindre. Smått motvilligt styrde jag sedan kurs mot Täby. Jag funderade på att Hit and run;a, och dra efter att jag dumpat det där tevespelet på Nisse. Men se! Han låg hemma och tog igen sig. Och plötsligt hade mötet utvecklat sig i en mycket oväntad riktning: Det blev kul igen! Trots att det var nördspelsmöte. Jaja. Om ingen släpar med sig dator kan det väl inte bli tråkigt, antar jag. Jag antar att jag får gå igenom mina åsikter om nördspelsmöten någon annan gång.

Jaja, nu funkar Sideway igen. Och nu är det tid för mig att dra vidare.

No comments: