Sunday, April 06, 2008

Ur seklers skuggor, ur årtusens damm/ett mystiskt spöke i nutiden stiger fram


FREE FREDRIK STRAGE says:
Vadom händom?
Magnus says:
Lite jäktigt, skall ut till föräldrarna och måste himme med att diska och annat innan dess
Magnus says:
Själv?
FREE FREDRIK STRAGE says:
Skriver brev, samt irriterar mig på att andra inte svarat.
FREE FREDRIK STRAGE says:
När jag får ebrev är det sällan privata, utan mest i varierande grad tveksamma massutskick.
FREE FREDRIK STRAGE says:
Ett urval av den senaste tidens skörd:
FREE FREDRIK STRAGE says:
Facebook: XX send you a message.
FREE FREDRIK STRAGE says:
Okänd adressat: "Så här enkelt är det att bli vårsnygg!"
FREE FREDRIK STRAGE says:
Offside nyhetsbrev: OFFSIDE BJUDER PÅ BIO!
FREE FREDRIK STRAGE says:
Fotbollskanalen.se: Vinn EM-Biljetter
FREE FREDRIK STRAGE says:
osv
FREE FREDRIK STRAGE says:
Och frågan på allas läppar är såklart:
FREE FREDRIK STRAGE says:
Hur FAN fick Fotbollskanalen tag på min adress?
FREE FREDRIK STRAGE says:
Jag kan inte erinra mig att de borde ha den.
Magnus says:
Företagen säljer adresslistor till varandra, det är fördjäkligt
FREE FREDRIK STRAGE says:
...Eller så är det bara den där fk.se-fejjan Patrick[Sic] Ekwall som försöker hämmnas på mig för att jag retat honom på min blogg, pågrund av Herr Ekwalls minst sagt höga "Lika som bär"-faktor med en viss 90-talikon.

No comments: