Friday, April 04, 2008

Lille Anders i drömriget

Bad Boy HJ säger:
Förresten, du gjorde en cameo i en av mina drömmar häromdan. Jag var på Ikea och träffade dig, vi snackade om att Jeff alltid brukade ringa "Japan-Jennys hotline" förut. Japan-Jennys hotline var tydligen ett telefonnummer man kunde ringa och där en telefonsvarare snackade om en massa japanska popkulturgrejer. Jag måste fått idén efter att ha läst den här X-entertainment-artikeln:
Bad Boy HJ säger:
http://www.x-entertainment.com/articles/0968/ . Scrolla ner till det där om Coach Kurt
FREE FREDRIK STRAGE säger:
SUMMER OF 92
FREE FREDRIK STRAGE säger:
Alltså, du har också gjort en cameo i en av mina drömmar, för inte så länge sedan:
FREE FREDRIK STRAGE säger:
Vi skulle gå på en autografsignering ihop, med en Amerikansk skådespelerska, som mest var känd för medverkan i nakenroller, lite klubb super8estetik.
FREE FREDRIK STRAGE säger:
Man fick ta nummerlappar, jag fick ett lågt, och du ett högt, men vi gick ihop.
FREE FREDRIK STRAGE säger:
Vi var de sista, så vi fick en pratstund också.
Bad Boy HJ säger:
hahaha, jävla bra. Såna autografsigneringar med lätklädda tjejer är väldigt Danny Choo: http://www.dannychoo.com/all/eng/japanese_idols/ Den bästa journalistiken
Bad Boy HJ säger:
vad sa hon?
FREE FREDRIK STRAGE säger:
Jag minns inte riktigt, något om sina roller. Typ det en sådan skådis skulle ha sagt om vi skulle ha prata med henne under de omständigheterna, typ småprat om hennes karriär.

1 comment:

Anonymous said...

Vet ni, när jag sitter och dagdrömmer på jobbet drömmer jag om er ibland. Senast var det när jag precis ahde smygtittat på jayce and the Wheel Warriors-introt på Youtube och då drömde jag att det var vi som slaice:ade utomjordiska växtrymdbilar med magiska rignar och sånt tufft. och en gång drömde jag att Markus var Devon, ni vet den gamle killen i Knight Rider.

/j