Thursday, April 19, 2007

Hemma hos Häger - Sagan om den rosa fettfågelns årsinkomst

Jag var hemma hos Häger i Måndags, mest för att prata om Fanzinet och vad Häger tycker om min text och så. Det krånglade med att skicka texten via mejlen, men det löste sig till slut. Vi snackade en del, men tillslut hände det som bara måste hända: Vi surfade loss på dutub. Eller snarare, Häger gjorde det. Jaja, detaljer, detaljer.

Efter som en av mina grundplaner med den här bloggen från början var att gödsla iväg en massa konstiga topplistor av olika slag, tycker jag allt att vi tar en nu. Så:

Topp fem roligaste youtubefilmerna jag och Häger såg i Måndags:

5. Hokuto no Ken - Öppningslåt(Koreansk Live Action)

4. Card Captor Sakura - Öppningslåt(Fanprojekt)

3. The best of Bernard Minet(Del två av två)

2. Gugu Ganmo - Öppningslåt(Franska)

1. Great Mazinger - Öppningslåt(Animetalversion)

No comments: