Thursday, November 20, 2008

(Medelålders) Män vill bara ha ku-u-ul

Var på Far&Son igår. Har tidigare svurit över att jag aldrig fick se Las Palmas live. Snackade med Häger om det en gång:

Han: Jo, jag har sett Las Palmas någora gånger.
Jag: Varför sa du inget till mig, jag vill ju också se dem!
Han: Men det var ju flera år sedan!


Just det, Häger. Det var flera år sedan. Således blir det bara värre. Du visste hur jag nåddes, ändå gjorde du inget. Du hade som vanligt annat än mig och mitt bästa i tankarna, din egotrippade fan. Vänta bara. Du vet att jag waestar dig vilken dag jag vill, var så säker, For Helvede.

Konserten i sig var typ den bizzaraste jag någonsin vart på. Trettio pers i publiken, bandet ståendes vid en trappa breve en vägg. En upplevelse, i bred bemärkelse.

No comments: