Saturday, November 15, 2008

FOR HELVEDE!


Förra helgen var jag, Häger, Iggy och Antila i Köpenhamn på J-Popcon. Jag gjorde det som jag tycker kan krävas av mig i ett sådant läge: Köpte en Dirch Passer-Dvdbox(Recension kommer, var så säkra!), överkonsumerade plastfigurer, drack julebrygd i caféterian, svor "på Danska", åt pölsa, fotade cosplayare, blev fotad, snackade skit i timmar med Iggay på vårt gemensamma hotellrum(Samt upptäckte att hotellteven tillhandahöll en GRATIS P-kanal), retade Iggy för att han är en sådan otrolig sömntuta(han hade oturen att dela rum med mig vid ett av de tillfällen jag verkligen var pigg på en morgon), fick en teckning av Nao Yazawa samt köpte Ekstra Bladet, bara för Sidan 9 Pigans skull.

Detta om mig själv. Tillsammans med Anders och Tomas sa jag "FOR HELVEDE!" och "Lalalala" typ en milijon gånger.

På det hela taget: Sådär konvent, helt underbar resa.

No comments: