Friday, October 13, 2006

Kylan från igår

Jag vet inte om det ska ses som ett tecken på något, men jag har idag haft mycket 2001-vibbar. Jag tror det ska ses som ganska illa. Alltså, jag syftar inte på vad som hände i Amerika då, utan vad som hände mig då. Hur mitt liv såg ut, och vad som hände med mig då. För det hände ju faktiskt ganska mycket då. Men jag hoppas att det går över.

Och så: Lite Dutub.
Det har var det knäppaste på länge. Iallafall idag. Stackarn.

Och så det här klippet. Om jag någonsin gör ett Fanzine, SKA det innehållaen text om det här. Vad det är, hur jag först fick höra talas om det. Och den där Lördagen då alla bitar föll på plats.

Den här videon har jag faktiskt inte sett tidigare, det var inte speciellt länge sedan jag fick reda på att det ens finns en video till låten ifråga. Brolla ser så där spänd ut,som bara han kunde. Synd bara att Orup har en så sjukt ful mössa(Chippen-varning utfärdas!).

No comments: