Tuesday, October 28, 2008

En drömvärld

Ett urval av drömmar/sekvenser ur drömmar jag haft den senaste tiden:

Jag, Joakim Lindengren samt en kvinna(ev hans förra fru(eller förra och förra, jag vet inte om han har någon nu)) befann oss i en stad som verkar vara något sorts hopkok av olika förortsområden jag bott i/har en relation till, 40-60-talskåkar från hökarängen typ, där vi blev jagade av en totalt galen Ingrid Bäckström. Hon SKULLE verkligen käka upp oss. Som brukligt är slank det mesta i hennes väg ner. Vi klarade oss/jag vaknade innan en eventuell upplösning.

Jag intervjuar Kronprinsessan Viktoria i nutid. Hon hade tidigare varit min fars flickvän.

Jag jobbar med ett teveprogram, och jag tror att Magnus Betnér var inblandad på något sätt. Hursomhelst: mitt inslag går ut på att jag cyklar om kring i Hökarängens centrum med Fredrik Strage på pakethållaren(Fast på en herrcykel är det väl sadeln som är "Pakethållare"?), samtidigt som vi sjunger på World in Motion tillsammans.

No comments: