Monday, September 25, 2006

Långt ner i halsen - Vårat dentala liv II

Så. Nu har jag inte bara ont i mitt tappra högerben, nu har jag även ett avsommnat ansiktsparti. Till höger, naturligtsvis.

Helgen blev lite mer... annorlunda än väntat. Igår träffade jag pappa igen. Och hans nya. Helt oannonserat. Trots detta funkade det ganska bra. Även om jag kom hem långt senare än planerat, men det är sånt som händer.

Lite Guld han jag med igår också. Jag och pappa var hos Farmor igår, och hon tittade bland annat på ett avsnitt "Skärgårdsdoktorn" i repris, en serie jag egentligen inte har någon relation till, bortsett från att Pappa brukade se på den. Avsnittet utspelade sig kring Midsommar, bara en sådan sak. Naturligtvis hanns det med lite fylla och "Barn som får varann att drick sprit, fast de inte vet om de vill egentlgien"-hej och hå. Det var dock inte guldet. Guldet kom när det autentiska tonårskillgänget som går runt med varsiitt flak folkis kom in i handligen. Kul. Och roligare skulle det bli, när det visade sig att "gängets" ledare(med häffitg keps) spelades av... Åke!
Sjukt.

Nu har bedövningen nästan släppt. Och högerbenet värker inte lika mycket(vilket iofs beror på att jag suttit vid den här datorn ett tag nu).

No comments: