Wednesday, March 29, 2006

Fan, fan, fan sjunger Thåström (Gud, gud, gud säger jag)

Hej. Nu var jag här igen.

Och nu över till något helt annat. Jag vet inte om jag gillar det, eller om det ens var meningen, men nu kommer bloggen för en stund att förvandlas från allmänt flum till ”Ung-man-på-glid-vettu(Som är högst fjorton år)”. Jag hoppas att ingen av mina noll läsare har invändningar mot det. Är det okej? Bra!

Jag kom sent till skolan idag. Som vanligt. Senare än vanligt faktiskt. Något över ett(Jag slutar två på Onsdagar). Det har blivigt en vana att jag kommer när det passar. Inte bra, förstås. Men vad kan man egentligen vänta sig när jag inte känner någon motivation överhuvudtaget? Jo, det här. Det är knappast bra att det har blivigt så här, men det är lite sent påkommet nu. (Här fick jag plötsligt annat att tänka på, och blev lika plötsligt inte speciellt i form att fortsätta. Ibland händer sånt som får en på andra tankar. Som nu. Tyvärr.)

No comments: