Thursday, March 06, 2008

Någonstans i Stockholms södra förorter, November 1999, i en tillsynes övergiven betongkällare

Trots att jag bloggat varje dag den här veckan känns det som det var en evighet sedan jag skrev ett ”riktigt” inlägg, eller överhuvudtaget skrev ett inlägg. Jag skyller på att ett visst uppehåll har gjort att jag tillfälligt tappat förmågan att skriva den gamla skolans inlägg.

Dessutom, handen på hjärtat, är det ju faktiskt mycket roligare att dumma runt bland youtubeklassiker. Som i inlägget innan.

Lägesrapport, så.

Jag har börjat spela Final Fantasy IX igen. Egentligen klarar jag inte av rollspel, men det här är något speciellt. Det här är inte som allt annat. Nu SKA jag varva det, även om det så tar mig hela året. Dessutom har jag ju betalat för skiten. Och dessutom kommer jag aldrig förbi det humoristiska faktumet att huvudpersonen är en blond uke som heter Zidane. På riktigt. Ja, jag menar verkligen på riktigt. PÅ RIKTIGT.

Jag rakade mig härom sistone. För första gången på en månad. Eventuellt ska jag besöka min far i helgen. Senaste gången vi träffades hade han väldigt roligt åt mitt hakparti. Du börjar ju lika Gustav Vasa. Håhåjaja.

Jag har gått upp fem kilo i år. Kuken.

Jag hade väldigt, väldigt roligt åt det här inlägget.

No comments: